Møbel24.no c/o Inter-Distrans AS

FAQ

Her finner du svar på eventuelle spørsmål du måtte ha i forbindelse med ditt kjøp hos Møbel24.no

Generelt

1. Hva koster frakten?

Hos Møbel24.no har vi fri frakt i hele Norge uansett om du kjøper en liten stumtjener eller en stor hjørnesofa. Vi ønsker at det skal være så enkelt og billig som mulig for deg å handle møbler på nett. Derfor er det ingen skjulte gebyrer eller frakt tillegg når du bestiller møbler hos oss.
OBS: Fri frakt gjelder kun brofaste øyer i Norge. For levering til ikke brofaste øyer herunder Svalbard, kontakt vennligst kundeservice.

2. Har dere et showroom, hvor jeg kan se varene utstilt?

For å holde omkostningene nede, så vi derved kan tilby våre produkter til en så fordelaktig pris som mulig, har vi ingen fysiske butikker og handler utelukkende over nettet. Vi leverer på døren i hele Norge.

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden, fra jeg bestiller varene, til de kan forventes levert?

Hvor raskt forsendelsen kommer frem, er avhengig av hvor i landet du bor. Vi sender varer hver fredag.
Speditøren tar kontakt med deg enten på telefon, eller på sms/e-post med en foreslått leveringsdag. Passer denne dagen deg ikke, er det viktig at du kontakter speditøren samme dag, for å avtale levering en annen dag, som passer deg bedre.

2. Hva skjer, hvis jeg ikke er hjemme på leveringsdagen?

Hvis du ikke er hjemme på leveringsdagen, blir varen(e) kjørt til nærmeste fraktsentral, hvor du enten kan hente varen selv, eller avtale en ny utkjøring med oss.
En ny utkjøring må du betale for selv. Alternativt kan det avtales at varen kan settes igjen i f.eks. garasjen din uten mottakerkvittering (for mer info, les kjøpsvilkårene under levering).

3. Hva skjer, hvis sjåføren ikke kan levere varen(e) på leveringsdagen?

Dersom leveringen av varen(e) blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi får informasjon om det, sammen med informasjon om når leveringen eventuelt kan skje.

4. Jeg bor i annen etasje, blir varen båret opp til leiligheten?

Nei, standartleveringen skjer kun til første dør på gateplan. Det er mulig å tilkjøpe hjelp til å bære. Dette må avtales særskilt med kundeservice ved bestilling (for mer info, les kjøpsvilkårene under Levering).

Betaling

1. Kan jeg betale med mitt American Express kredittkort?

Nei, vi aksepterer følgende bank-/kredittkort:
VISA, VisaElectron, MasterCard, Maestro

2. Er det sikkert å betale med kredittkort på www.mobel24.no?

Ja, betalingssystemet DIBS er en stor og anerkjent norsk betalings-gateway.
Overføringen av pengene skjer med en SSL-kryptering. Dette innebærer at ingen uvedkommende kan se eller få adgang til dine kortopplysninger.
For å vite mer om sikkerheten rundt kortbetaling kan man lese om dette hos DIBS (www.DIBS.no).

3. Jeg har problemer med kortet mitt, kan jeg overføre betalingen direkte i stedet?

Ja, ta kontakt med oss på tlf. 31 01 58 88 eller e-post: info@mobel24.no, så vil vi hjelpe deg. Du har også mulighet for å sende oss en e-post, hvor du skriver hva du ønsker å kjøpe + din kontaktinformasjon.

Takk

Følgende produkt(er) er lagt i handlekurven

Handle videre